Termeni si Conditii
Utilizarea sub orice forma (vizitare sau cumparare de produse) a site-ului groomland-academy.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor mentionate mai jos. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a documentului.
Definitii
Site – domeniul www.groomland-academy.ro
Cumparator – orice persoana fizica cu varsta minima de 18 ani sau juridica care viziteaza si/sau plaseaza o comanda in site (“Dvs.”)
Vanzator – societatea comerciala Groom Land SRL, avand sediul social Craiova, Str Rovinari, Bl R2, Ap 9 , nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J 16/664/2013, CUI 31501338, e-mail leonardia_kennel@yahoo.com , nr. de telefon 0744-789-669 (”Noi”, “Subscrisa”, “Groom Land”)
Bunuri si servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre vanzator cumparatorului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator, prin care vanzatorul este de acord sa livreze bunurile si cumparatorul este de acord sa primeasca aceste bunuri si sa faca plata acestora.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre vanzator si cumparator, fara prezenta fizica simultana a vanzatorului si a cumparatorului.
Informatii generale
Plasarea si acceptarea comenzii
Prin efectuarea unei comenzi pe site, cumparatorul este de acord cu o forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza activitatea.
Notificarea primita de catre cumparator prin e-mail cu privire la primirea comenzii din partea cumparatorului are rol de informare si nu presupune acceptarea comenzii.
Contractul se considera incheiat intre vanzator si cumparator in momentul confirmarii, pe un suport durabil, de catre vanzator a acceptarii comenzii transmise de cumparator. O comanda neconfirmata nu va avea valoare contractuala intre parti.
Informatiile prezentate pe site-ul vanzatorului, inclusiv acesti termeni si conditii, au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara o anuntare prealabila. Modificarile intervenite nu vor avea efect retroactiv si se vor aplica exclusiv pentru comenzile plasate incepand cu data intervenirii lor.
Includerea oricaror produse sau servicii pe site la un moment dat nu inseamna si nici nu garanteaza ca aceste produse si/sau servicii sint disponibile in orice moment. Ne rezervam dreptul de a inceta in orice moment comercializarea unui produs sau serviciu.
Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta. Pentru intrebari referitoare la datele dumneavoastra cu caracter personal si pentru instructiuni privind accesarea sau stergerea informatiilor stocate, va rugam sa accesati sectiunea Confidentialitate.
Vor fi excluse de pe site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat.
Modalitatea de plata
Pentru comenzile efectuate pe site-ul www.groomland-academy.ro puteti plati in trei modalitati diferite.
- Plata la livrare
- Online cu cardul bancar
- Transfer bancar
Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar „ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinuluisau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
Plata la livrare
Comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid in momentul livrarii coletului prin plata ramburs.
Plata cu cardul bancar prin intermediul
In cazul in care ati ales metoda de plata cu ajutorul cardului bancar, este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra, pe o pagina securizata.
Pentru platile cu carduri de debit/credit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul „3-D Secure” elaborat de aceste organizatii. Sistemul asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca celor realizate prin bancomat sau in mediul fizic, in fata comerciantului.
Transfer bancar
Transferul se va efectua conform facturii pe care o veti primi pe adresa de e-mail. Originalul facturii se va afla in colet. Comanda va fi procesata dupa ce vom avea confirmarea platii pe e-mail sau printr-un apel la unul dintre numerele de telefon: 0744-789-669.
Plata va trebui efectuata in maximum doua zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre noi. In caz contrar, vom anula comanda, considerand in mod automat ca cel care a facut cererea de livrare nu mai doreste sa primeasca produsele.
* Toate preturile afisate pe site includ TVA.
** Preturile afisate pe site nu includ taxa de livrare. Costul pentru fiecare livrare este indicat la momentul confirmarii comenzii. Costul standard pentru o livrare de 25.00 RON
Pot exista diferente intre preturile aflate pe site si preturile din magazinele fizice.
Anularea comenzii
Puteti anula sau returna o comanda de la data plasarii acesteia pana in a paisprezecea (14-a) zi de la primirea produselor comandate, fara a invoca un motiv. Daca ati platit pentru aceste produse, vi se va rambursa o suma din care se vor retine taxele de retur in suma de 25.00 lei. In cazul in care alegeti sa anulati doar partial o comanda, atunci nu vi se va rambursa taxa de livrare conform celor de mai sus.
Veti fi insa raspunzator pentru orice valoare diminuata a produselor care rezulta din manipularea acestora in alt mod decat este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor.
Daca doriti sa anulati sau sa returnati comanda, va rugam sa ne transmiteti o notificare scrisa prin email, fax sau posta, utilizind datele noastre de contact mentionate aici apoi returnati-ne produsele in termenul mentionat mai sus. Vom incerca sa va rambursam plata prin aceeasi metoda in care aceasta a fost efectuata de catre dvs., in cel mai scurt timp cu putinta, insa cel mult in 30 zile lucratoare de la primirea notificarii dvs. de anulare a comenzii, sub conditia ca noi sa fi primit produsele la care se refera comanda anulata sau cel putin sa fi primit dovada ca acestea au fost expediate in mod corespunzator catre noi.
Daca produsul/produsele pe care le-ati primit prezinta defecte, va rugam sa ne transmiteti o notificare scrisa in acest sens in conformitate cu prevederile de mai jos din capitolul Garantii si sa returnati produsul/produsele respective. Pentru orice produse considerate defecte, noi vom efectua o rambursare integrala.
Prevederile de mai sus nu afecteaza si nici nu limiteaza vreun drept prevazut de lege.
Cesionarea si subcontractarea
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
Dreptul de proprietate intelectuala si industriala de autor (DPI)
Numele site-ului precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea Pet Product S.R.L., aceste informatii nu pot fi transmise sau copiate fara acordul prealabil scris al proprietarului. Nerespectarea acestor conditii se sanctioneaza conform legilor in vigoare.
Daca prin continutul site-ului www.groomland-academy.ro se incalca drepturi de proprietate intelectuala, va rugam sa ne raportati eventualele situatii la adresa: leonardia_kennel@yahoo.com.
Informatiile de pe site
Imaginile de pe site au caracter informativ si pot diferi din cauza diferentelor inerente care pot sa apara intre poze si realitate.
Groomland-academy.ro pune in mod clar si inteligibil la dispozitia consumatorul urmatoarele informatii:
- principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor vandute;
- toate datele despre companie (denumire societate, adresa, telefon etc.);
- pretul fiecarui produs, pretul total al produselor si toate costurile suplimentare de transport, de livrare;
- modalitatile de plata, livrare, executare;
- informatii privind dreptul de retragere, conditiile, termenele si procedurile de exercitare a dreptului respectiv, in conformitate legislatia in vigoare.
Groom Land S.R.L. isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe site.
Groom Land S.R.L. nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii site-ului.
Conditii de plata
Cand se utilizeaza un cupon se recomanda sa se verifice conditiile specifice cum ar fi: cantitatea minima comandata, valabilitate si valoare.
Se poate utiliza un singur cupon sau o singura reducere per comanda. Toate cupoanele trebuie utilizate la momentul comenzii; rambursarea ulterioara sau substituirea cu numerar nu este posibila. Revanzarea cuponului nu este permisa.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda. Vanzatorul va emite catre cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze la momentul plasarii comenzii, sau ulterior in timp util, toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Procedura de conciliere
In cazul in care o persoana are o nemultumire se poate adresa in scris catre adresa de e-mail: leonardia_kennel@yahoo.com.
Sesizarile pentru cazurile care impun conciliere pot fi facute de orice persoana care se considera nedreptatita.
In urma primirii descrierii unei situatii, situatia va fi analizata in detaliu.
Dupa primirea unei sesizari sau a unei reclamatii, se intocmeste un raport asupra cazului si se inainteaza catre managerul general, care va adopta o decizie asupra cazului. Aceasta decizie va fi transmisa catre client in maxim 30 de zile calendaristice de la data primirii sesizarii.
Intreaga procedura de conciliere, pana la finalizare este confidentiala.
In cazul in care se ajunge la conciliere cazul se considera inchis.
Drepturile dvs. de a va adresa autoritatilor competente sau chiar instantelor judecatoresti, dupa caz, nu este limitat sau restrins in niciun fel.
Nimic din acesti termeni si conditii nu exclude si nici nu limiteaza raspunderea noastra cu privire la orice aspect pentru care ar fi ilegal sa ne limitam sau sa ne exlcudem raspunderea.
Riscuri si responsabilitati
Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze bunurile si serviciile in sistem de curierat door-to-door catre cumparator prin serviciul propriu de curierat pe raza localitatii Bucuresti si prin servicii externe de curierat si curierat rapid in celelalte localitati din tara.
Noi incercam sa depunem diligente pentru expedierea comenzilor in cel mai scurt timp cu putinta si in ordinea in care acestea au fost plasate. Dorinta noastra este sa livram comanda in termen de 1 zi pana la 10 zile lucratoare pentru Bucuresti si in termen de 1 zi pana la 10 zile pentru alte locatii din Romania. Desi intentia noastra este sa efectuam livrarea in aceste intervale, exista posibilitatea ca livrarea sa dureze mai multe din pricina unor circumstante independente de vointa noastra, dar nu mai mult de 30 de zile de la data confirmarii comenzii. In cazul in care termenul de livrare depaseste 30 de zile, aveti dreptul de a anula comanda.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare a comenzii, vanzatorul este obligat sa anunte cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termenul de 3 zile lucratoare de la primirea informatiilor rectificate.
Transport – Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de vanzator si cumparator diferit, vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu bunurile si serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul cumparatorului, dupa caz.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Garantii
Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie (producator sau vanzator), daca este cazul.
Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Nu se elibereaza duplicate pentru certificatul de garantie.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa leonardia_kennel@yahoo.com. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Conformitatea produselor cu specificatiile cuprinse in
contractulde vanzare-cumparare, extras din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea
produselor si garantiile asociate acestora:
Art. 5. – (1) Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care
sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare. (2) Se considera ca
produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca: a)
corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele
pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model; b)
corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut
cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de
vanzare-cumparare; c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod
normal produsele de acelasi tip; d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de
calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod
rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind
caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau
de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe
eticheta produsului. Art. 6. – Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca
in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a
cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de
conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele
furnizate de consumator. Art. 7. – Vanzatorul nu este raspunzator de
declaratiile publice prevazute la art. 5 alin. (2) lit. d), in oricare dintre
urmatoarele situatii, daca probeaza ca: a) nu a cunoscut si nu ar fi putut, in
mod rezonabil, sa cunoasca declaratiile in cauza; b) declaratia fusese corectata
la momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare; c) decizia de a
cumpara produsul nu putea fi influentata de declaratiile publice in cauza. Art.
8. – (1) Orice lipsa a conformitatii rezultata dintr-o instalare incorecta a
produselor va fi considerata echivalenta cu o lipsa a conformitatii produselor,
daca instalarea face parte din contractul de vanzare a produselor si produsele
au fost instalate de vanzator sau pe raspunderea sa. (2) Prevederile alin. (1)
se aplica si in cazul in care produsul destinat a fi instalat de consumator
este instalat de acesta si instalarea incorecta este datorata unei deficiente
in instructiunile de instalare.
Drepturile consumatorului
Art. 9. – Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele. Art. 10. – In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului sa i se aduca produsul la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acest produs, in conditiile art. 13 si 14.
Art. 11. – (1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. (2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare: a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate; b) importanta lipsei de conformitate; c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu poate asigura produse identice pentru inlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. (4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. (5) In cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.
Art. 12. – Notiunea fara plata, prevazuta la art. 10 si 11, se refera la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare.
Art. 13. – Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri: a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului; b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila; c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.
Art. 14. – Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.
Transferul proprietatii
Proprietatea asupra bunurilor si serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul vanzatorului).
In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre vanzator sa permita cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.
Returnari
Groom Land S.R.L. garanteaza rambursarea integrala a pretului conform prevederilor acestor Termeni si conditii cu conditia ca fiecare dintre produsele in discutie sa fie returnate in aceeasi stare in care erau la primire (fara a prezenta deteriorari, spalari, modificari s.a.) si prezentind etichete intacte.
Daca doriti sa returnati un produs, va rugam sa ne notificati despre aceasta utilizind dcatele de contact din acesti Termeni si conditii; va rugam sa introduceti produsul respectiv intr-un colet care va fi expediat catre noi, la adresa precizata in acesti termeni si conditii si va rugam sa va asigurati ca acesta indeplineste conditiile pentru a fi returnat, conform celor de mai sus.
Costul unui retur este reprezentat de costul transportului de livrare al produselor. Cost pe care clientuil il va achita integral.
De indata ce receptionam produsele obiect al returului, va vom informa despre aceasta utilizind datele de contact pe care ni le-ati pus la dispozitie, confirmindu-va despre acest fapt.
Contravaloarea produselor va va fi returnata prin transfer bancar, iar pentru platile pe care le-ati efectuat utilizind metoda de plata numerar la livrare, va rugam sa ne precizati datele bancare pe care le putem folosi in vederea efectuarii rambursarii.
Raspundere
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.
Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.
Groom Land S.R.L. nu este raspunzatoare pentru pierderile indirecte care sint un efect secundar al pierderii sau pagubei principale potential suferite (exemplificativ, insa fara a se limita la, pierderea profitului) sau pentru imposibilitatea de a livra produsele sau de a ne indeplini oricare dintre obligatiile care ne revin conform acestor Termeni si Conditii in cazul in care aceasta imposibilitate este cauzata de o situatie de forta majora.
Plafonul valoric maxim al raspunderii noastre fata de dvs., pemtru orice pierdere sau paguba suferita care se produce in legatura cu comanda dvs. Pe acest site va fi limitata la valoarea totala (pretul total) al comenzii dvs.
Dreptul de retragere
Dvs. beneficiati de o perioada de 14 zile pentru a va retrage din acest contract la distanta, fara a fi nevoit sa justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele aferente rambursarii sumei pe care ati achitat-o. Perioada de retragere expira in termen de 14 zile de la primirea ultimei livrari. Inainte de expirarea perioadei de retragere, va rugam sa ne informati in mod neechivoc cu privire la decizia dvs. de retragere din contract, prin posta, email sau fax. Noi va vom comunica, fara intarziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere. Noi va vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea dvs., inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am fost informati de decizia dvs. de retragere din contract.
Noi va vom rambursa aceste sume folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de dvs. pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care dvs. ati fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina dvs. plata de comisioane in urma rambursarii, cu exceptia costului pentru transportul produselor. Fara a aduce atingere acestor prevederi, noi va vom rambursa costurile suplimentare in cazul in care dvs. ati ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de catre noi.
Noi vom putea amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea dvs. conform careia ati trimis produsele catre noi, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Dvs. veti returna produsele fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care dvs. ne-ati comunicat decizia dvs. de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de catre dvs. inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Dvs. veti fi responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
Alte prevederi
Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest document inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre partile amintite, referitoare la subiectul prezentului contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.
Accesul si utilizarea site-ului animax.ro se face sub autoritatea acestor reguli, in termenii si conditiile prezentate. Utilizarea site-ului, logarea si accesul la servicii presupune implicit acceptarea acestor termeni si conditii, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.
Dreptul de autor pentru informatiile existente pe acest site este detinut de Groom Land S.R.L. Nici un material de pe acest site nu poate fi reprodus partial, integral sau modificat fara permisiunea anterioara explicita, prin acord prealabil scris al Groom Land S.R.L.
Se precizeaza ca articolele postate pe Animax.ro constituie in marea lor majoritate un pamflet si trebuie tratate ca atare. Exceptia o constituie articolele in care se specifica sursa informatiei si care sunt reale.
Continutul acestui site, textele, grafica, software-ul, siglele si orice alte materiale prezente pe site sunt protejate de legea dreptului de autor si sunt proprietatea Groom Land S.R.L.
Groom Land S.R.L. sau terte parti pot furniza autorizat, prin intermediul site-ului groomland-academy.ro, legaturi (link-uri) catre alte pagini sau resurse World Wide Web. Groom Land S.R.L. nu garanteaza, nu este si nu poate fi facut responsabila in nici un fel de disponibilitatea acestora, de forma, continutul, publicitatea, produsele sau alte materiale disponibile pe site-urile respective.
Groom Land S.R.L. nu va fi responsabila sau pasibila de a plati despagubiri, direct sau indirect, pentru orice paguba sau pierdere cauzata sau presupusa a fi fost cauzata de/sau in legatura cu folosirea sau increderea in informatiile, continutul, bunurile sau serviciile puse la dispozitie de site-urile respective.
Magazinul groomland-academy.ro respecta criteriile de preselectie GPeC si a aderat la standardele Trusted.ro